modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 30 November 2009

YAŞASIIIIIIIIIIIIIN!!! İŞTE BUNLAR BENİM!


çok çok eskiden, ray-ban wayfarer'ler ilk moda olduğunda, arkadaşlarımla eminönünde bir gözlükçüye gidip kendimize birer kahverengi wayfarer almıştık. para biriktirerek aldığımız bu wayfarer'lara gözümüz gibi baktık, onları herşeyden sakındık ama bir gün, her şeyin olduğu gibi, onların da modası geçti ve bir kenarlarda unutulup gitti. şimdilerde bildiğiniz gibi wayfarer'ler küllerinden doğdu ve günümüze uygun bir hale gelerek tekrar popüler oldu. ben de yeni versiyonları çıktığından beri bir tane edinmenin yollarını arıyordum. bayram sebebi ile yolum dutyfree'ye düşünce işte bu gördüğünüz rengi beğenip satın aldım! şimdi onu çok seviyorum :) duty free fiyatı 130 euro, istanbul'da 475 TL. bilginize!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin