modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 14 January 2010

VERSACE'NİN GEORGIA'SI VARSA LOUIS VUITTON'UN DA LARA'SI VAR!


georgia may jagger ile lara stone biribirine benziyor mu yoksa ben mi eşleştiriyorum? benim gözümde sanki kardeş gibiler :) dün georgia'nın versace ile bir araya geldiği haberini vermiştim, bugün de lara stone'un ilkbahar yaz 2010 sezonunda loıis vuitton'un yüzü olacağını söyleyelim. çekimler yapılmış bile... markanın stil direktörü marc jacobs çekimleri dışarıda yaptıklarını çünkü koleksiyonun bir gezgini anlattığını söylemiş. hatırlarsanız geçtiğimi 2 sezon louis vuitton'un yüzü madonna'ydı ve özellikle ben ilk sezonunun fotoğraflarına bayılmştım. lara stone'nin fotoğraflarını da madonna'yı çeken steven meisel çekmiş. bence harika olmuştur. kampanya fotoğrafları önümüzdeki ay vogue dergisinde yer alacakmış!!!
(british vogue aracılığı ile)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin