modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 26 April 2010

BiL STORE'LERDE VIVIENNE WESTWOOD'UN MELISSA TASARIMLARI

bildiğiniz gibi bil store'larda melissa'nın ayakkabıları satılıyor. melissa'da koleksiyonun bir kısmını ingiliz modacı vivienne westwood'a tasarlatıyor. dolayısıyla da bil store'larda vivienne westwood'un melissa'ları da yer alıyor. evet farkındayım, oldukça dolambaçlı bir anlatım oldu... uzun lafın kısası, uzun zamandır kendime bir melissa edinmek istiyordum. bu arada mesaj kutuma bil store'dan düşen ve linda farrow marka gözüklerin satışına başlandığını söyleyen mesaj sebebi ile hafta sonu bağdat caddesi'ndeki bil store'nin yolunu tuttum. linda farrow'dan bir kaç model gözlük vardı ama beni cezbeden modeller değildi. beni cezbeden yukarıda ki pembe babet oldu. çok sevdim ve aldım. aslında yine yukarıda görülen kanatlı apartman topuklular çok daha güzellerdi ama boyumun 10 cm daha uzması benim için pek hoş olmayacağından onlara imrenerek bakmakla yetindim. aslında gelmek istediğim konu şu; her ne kadar vivienne westwood tasarımlı melissa'lar çok güzel olsa da ben yürümekte çok zorlandım.. giydikten sonraki ilk 2 saat gayet iyiydi ancak sonrasında ayakkabılar ayağımda vıjjk vıjjk kaymaya başladı ve bu da hiç hoş olmadı. benden size tavsiye melissa alırken 2 kez düşünün :)

1 comment:

  1. Νiсe poѕt. I was cheсking constantly this blog and I'm impressed! Very useful information specifically the last part :) I care for such information much. I was seeking this particular information for a very long time. Thank you and good luck.

    Here is my blog post - ironman oyunları

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin