modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 9 June 2010

CFDA ÖDÜLÜ MARC JACOBS'UN

geçtiğimiz gece cfda ( council of fashion designers of america) (amerika'nın moda tasarımcıları birliği) ödülleri sahiplerini buldu ve en büyük ödül marc jacobs'un oldu. ödül töreninde kimler ne giydi şuradan daha detaylı olarak bakabilirsiniz. ben bir kaç isim seçtim. sırasıyla; sarah jessica parker, alexa chung, gwyneth paltrow, rachel weisz, anna wintour, lara stone ve ecenin esas adamı marc jacobs ve yanında jessica beil. kimin kıyafetini en çok beğendiniz?? ben alexa'nın tarzını her zaman çok beğeniyorum, buradaki elbisesi de çok güzel, ayrıca anna wintour'u beğendim, jessica parker fena değil ama gywneth ve jessica beil'ı hiç beğenmedim. marc'ı kutluyoruuuuz, başarılarının devamını diliyoruz :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin