modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 26 July 2010

LATITUDE FESTIVALİNDEN GÖRÜNTÜLER İLE BAŞLIYORUM!! (1)

sevgili okurlar, belki bildiğiniz belki de bilmediğiniz üzere ben iki haftadır tatildeydim. tatilimin bir bölümünü londra ve suffolk'da düzenlenen latittude festivalinde geçirdim. şahsen ben ilk kez yurtdışında kamplı bir müzik festivaline katıldım. 3 gece boyunca arkadaşım ile kiralamış olduğumuz küçük hobit evlerinde kalıp işte burada fotoğraflarını gördüğünüz festivalin tadını çıkardık. bugün fotoğrafların bir kısmını yarında geri kalanını yayınlayacağım. size tavsiyem eğer kamp yapmanın zor koşullarını yerine getirebiliyor iseniz muhakkak yurtdışında bir müzik festivaline katılın. hele ki eğer bunu bir de büyük biritanya'da gerçekleştirirseniz gözünüz gönlünüz bayağı bir açılır!

kısaca bahsetmem gerekir ise festival modası diyebileceğim 4 şey oldu; wellies (plastik botlar), saçlar için çiçekli taşlar ve yüze sürmek için fosforlu boyalar, koca koca baloncuklar çıkaran oyuncuklar. bu 4 şey festivalde en çok gördüğüm ortak özelliklerde. gerisi ise tamamen katılımcıların hayal gücüne kalmış. herkes istediğini giyiyor. itiraf etmeliyim ki ben wellies'i tamamen kate moss modası olduğu için herkes giyiyor sanırdım ama bizzat yaşayınca aslında çok çok önemli bir ihtiyaç olduğunu gördüm, çünkü festival alanı toz toprak bazen çamur içinde ve ayaklarınızı en iyi korumanın yolu da plastik bot giymekte yatıyor. binbir çeşit plastik bot gördüm ama en çok yeşil hunter'lar moda idi!! bunun dışında her yaşta insan deşarj olmak, kendini rutin yaşamının dışına atabilmek ve karnaval havasını yaşatmak için canı ne isterse onu giyiyor, takıyor, boyuyor. orayı gördükten sonra burada "festival" adı altında yapılan müzik etkinliklerinin ne kadar sıradan olduğunu anlamış bulunmaktayım. yarın fotoğraflara devam edeceğim. eğer yurtdışı festivali için hayatta kalma rehberi ve latitude'daki müzik tecrübemi okumak isterseniz lütfen parasol adresine gidiniz.

herkese iyi haftalar. umarım beni takip etmekten vaz geçememişsinizdir :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin