modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 17 January 2011

GOLDEN GLOBE'LERE DEĞİNMEDEN GEÇİLMEZ!!

nicole kidman

jack gyllenhaal

angelina jolie

sandra bullock

catherine zeta jones

anne hathaway

natalie portman

scarlet johannson

halle berry

jeniffer lopez

julianne moore

heidi klum
evet herkesin bildiği gibi dün golden globe ödülleri dün gece verildi. ben ancak bu akşam seyretme fırsatını bulacağım ama hemen internette dolaştım ve kimler ne giymiş diye baktım. nicole kidman, angelina jolie, scarlet johansson'un kıyafetlerini beğendim. sandra bullock'un saçlarını hiç beğenmedim, catherine zeta jones çok güzel olmuş ama elbisesi biraz fazla ağır gibi, heide klum hafif olmuş, julianne moore fazla kumaş kumaş, natalie portman oldukça kötü!!! eğer ödül töreninin tekrarını seyretmek istiyorsanız bu akşam cnbc-e'de saat 22:00 tv karşısına geçiniz. herkese iyi haftalar :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin