modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 26 March 2009

EN FAVORİ AKSESUARIM FULAAAAAAR


fular benim en sevdiğim aksesuarlardan biri. çok sade bir kıyafeti; şık, bohem, havalı, umarsız, hip yapabiliyor. hem atkı yerine hem de günlük kıyafetlerin üzerinde kullanmakta hiç bir sakınca görmüyorum, hatta fayda görüyorum.
ancak fu
lar kullanırken dikkat edilmesi gereken bazı konular var.
eğer kabarık uzun saçlarınız varda fuları saçlarınızı topladığnız zaman kullanın, açık kabarık saç ve fular boyununuzu yok edebilir. eğer kısa saçlı ve ince iseniz boynunuzdaki fular çok seksi gözükecektir ! önü desenli t-shirt ler ile yine desenli fularlar çok "cool" olacaktır, eğer paraya kıyabiliyor iseniz Zara fular almak için en güzel seçenek, özellikle bohem modellerini çok beğeniyorum. bu arada benim seçtiğim fularlar urban outfitters dan. ayrıca erkeklere de fuları çok yakıştırıyorumi yeter ki emanet gibi durmasın.
urbanoutfitters

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin