modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 19 March 2009

SAÇLARA DİKKKAT!!!


saç aksesuarları 2009 a damgasını vuracak gibi... şahsen ben çoğunlukla saçıma bir gül kondurmadan dışarı çıkmam. İstanbul da da accessorize in varlığı ile eskiden çok kısıtlı olan saç aksesuarlarında şansımız arttı. burada benim seçtiğim aksesuarlar yine urban outfitters dan. 2009 da çok moda olan bir saç stili de alından bantlar. bizde ne kadar uygulanır bilmiyorum ama bence kadınlara çok yakışıyor. bu sebeple bu bantlardan da örnek koydum. ayrıca şunu vurgulamak istiyorum ki, eğer saçlarınız kısa ise bu aksesuarlardan kullanmanız çok "cool" olabilir. hatta ben uzun saçlardan çok kısa saçlarda bu aksesuarların daha marjinal olacağı düşüncesindeyim. urban outfitters ın online dükkanı var ancak Türkiye ye gönderim yapmıyorlar İngiltere veya Amerika da bir adres bularak buraya gelmesini sağlayabilirsiniz. daha farklı modeller için http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/category.jsp?popId=WOMENS&navAction=poppushpush&isSortBy=true&navCount=150&pushId=WOMENS_ACCESSORIES&id=W_ACC_HAIRACCESSORIES

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin