modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 22 December 2009

FERİKÖY'DE BİR PAZAR


pazar günü toplanıp feriköy'de kurulan pazara gittik. çoğunlukla 2.el antika türü eşyalar, biraz el işi takılar, örgü bereler, ikinci el ayakkabı, çanta vb eşyalar, pazarların olmazsa olmazı gözleme ve çay var. açıkçası ben çok tatmin edici bulmadım ama görmek için gidilebilir ancak yılbaşı alışverişini oradan hallederim derseniz hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. benim en çok ilgimi çeken şey vintage gözlüklerdi, eğer kendinize bir adet, annenizin sizin yaşınızda taktığı gözlüklerden edinmek istiyorsanız fiyatları 10-30 arasında değişiyor!!

4 comments:

  1. inşallah seneye de devam ederde İstanbul'da olcağımdan ben de gidebilirim :)

    ReplyDelete
  2. ee bizi nasıl görmedin cicim oradaydık Bilunla :)

    ReplyDelete
  3. hangi stans sizindi?? sizi şahsen tanımadığım için görsem bile anlayamamışımdır. bi daha ki sefere merhaba diyeceğim:) özür dilerim...

    ReplyDelete
  4. Estağfurullah ne özürü :) İlk açıldığı haftadan beri katılıyoruz biz hatta 35tl masa ücretini ne yapıp ne edip 30 TL'ye düşürttüm :) 26'da Amsterdam'a gidiyorum artık dönünce yeniden katılırım burada
    ilk katılım fotoğraflarımız var sevgiler iyi seneler

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin