modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 17 December 2009

SIRADIŞI SEÇİMLER


bu tuhaf ama bence harika ayakkabıların markası irregular choice... geçen hafta londra seyahatim sırasında çok yakından hepsini inceleme fırsatım oldu ve aklım da orada kaldı. bir çok model beğenmeme rağmen sadece en altta yer alan çıldın ve seksi beyaz botlatı 89 gbp karşılığı almış bulunuyorum ve onları çok seviyorum. londra'ya yolunuz düşerse mağazayı carnaby street'de bulabilirsiniz. ayrıca şurada da web adresi var ve online sipariş verilebiliyor.

2 comments:

  1. Aaaaaagorur gormez ben de o beyazlara ve en ustteki kahverengiye bayildim.gercekten harikalar ve tr'de asiri dstandart ayakkabilar icin asiri yuksek fiyatlari dusununce bence fiyati da pek iyi..saglikli gunlerde kullan

    ReplyDelete
  2. çok teşekkür ederim fundy, ben de o kahverengilere bayıldım ama fiyat biraz yüksek :(

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin