modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 27 May 2010

LOUIS VUITTON MAISON AÇILIŞI!!

 marc jacobs'un louis vuitton maison mağazasının açılışında çok çok çok ünlü isimler vardı. ben bir kaç tanesini seçtim. sırasıyla gywneth paltrow, alexa chung, marc ve sevgilisi, jerry hall, pixie geldof, zaha hadid, kristen dunst. şimdi bir inceleme yapacak olursak; eskiden gwyneth'i çok beğenirdim ama son zamanlarda kendisi bir hanım hanımcık hatta hafiiften nine modeline dönüştü. elbisesi ve ayakkabılarını beğendim ama saçını ve genel hal ve tavrını pek beğenmedim. alexa chung ise fazla büzülmüş bir fotoğraf vermiş, herşey güzel ama ben çantasından pek hoşlanmadım. marc jacobs ve sevgilisi gayet şık ve uyumlu gözüküyor. jerry hall fıstık gibi, elbisesi ve herşeyi bence çok güzel. zaha hadid'in durumu feci, o ne kıyafet!!  kristien ve pixie için diyecek bir şey yok, ikisi de şeker kızlar şeklinde gelmişler. eğer siz de fotoğraflardan eğlence çıkarmak isterseniz, daha fazlası için buraya tıklayınız!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin