modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 18 May 2010

YAZLIK ŞAPKA VE ÇANTA NEREDEN BULURUM DİYORSANIZ!

 açıkçası GAP favori markalaırmdan değildir. hem amerikan ekolü olması hem de fiyatlarının nispeten pahalı olması ve hem de modelleri bana biraz sıradan geldiği için mağazalarına pek uğramam. ama geçen gün boş bir vakitte dolaşma fırsatım oldu ve özellikle şapka ve çantaları çok beğendim. tam yazın kullanılabilecek türden çantalar ve çok havalı şapkalar var. ben yazlık kıyafetler ile deri çantaların çok uyumlu olmadığını, doku farklılığı olduğunu düşünüyorum, bu yüzden tiril tiril yazlık kıyafetler ile kumaş, keten, hasır çantaların daha uyumlu olduğuu savunuyorum. GAP'de de bu çantalar benim ne demek istediğimi anlatır nitelikte. uğramakta fayda var derim!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin