modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 2 August 2010

GOLDEN ROSE'DE HARİKA RENKLER

geçen hafta model's own adlı markadan bahsetmiş ve renklerini öve öve bitirememiştim ama sonradan gördüm ki golden rose'de de harika renkler var. tabiiki renk paleti o kadar geniş değil ama yaz için çok güzel renkler bulabilirsiniz. öyle koyu yoğurt kıvamında değil gayet şeffaf ve ince dokulu ojeler.. yukarıdaki fotoğraflar bahsettiğim renkler ama ben bir parti için üzerlerine sticker yapıştırdığımdan markayı göremiyorsunuz. cuma akşamı gerçekleşen bekarlığa veda partisinde tüm katılımcılara bu ojelerden hediye ettik ve herkes hemen tırnaklarına sürdü; hem çok beğenildi hem de çok çılgın oldu!! bu partiden de ilerleyen günlerde bahsedebilirim, çok güzel şeyler hazırladık :)

2 comments:

  1. bu renkler gerçekten çok güzel ben cesaret edemedim daha sadece moruyla yetinebldim..hedefim sarı :)

    ReplyDelete
  2. bence hepsinden al, kıyafetine uydukça sürersin :) özellikle deniz kıyısında ya da tatildeyken kullanmak için çok uygunlar :)

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin