modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 5 August 2010

YENİ BİR YER KEŞFETTİM!

kara janx!! tabiiki türkiye de değil ama bakın bunları göstermemin bir sebebi var. mesela ben artık mevcut markalardan, aynı kıyafetlerden, pişti olmalardan o kadar sıkıldım ki, sonunda kadıköy'den harika bir kumaş aldım, caddebostan'da gözüme kestirdiğim bir terziye girdim. modelimi çizdim ve elbisemi diktiriyorum. dün provaya gittim, çok da güzel oluyor. bana maliyeti de 300 tl civarında. belki güzel bir fotoğrafını ilerleyen günlerde buradan yayınlarım. şimdi kara janx'a gitme şansımız yok ama buradan örnek alarak kendi elbiselerimizi diktirebiliriz. modeller basit ama küçük detaylar ve renkler ile çok eğlenceli, seksi ve farklı olmuş. eğer ki daha fazla model görmek isterseniz kara janx için buradan düz gidiniz.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin