modastiltarzyaşamrenksokak

Friday 10 December 2010

BUGÜN ETSY'DEN SEÇMELER

 bugün sadece son zamanlarda etsy'de bulup da hoşuma giden dükkanlardan bazılarındaki ürünlere yer veriyorum. herkese iyi haftasonlar ı:)

BİSİKLETİMİ ÇOOOOOK SEVİYORUM...






bugün itibari ile şehrimize kış geldi, bu da demek oluyor ki bir süre bisiklete binmeyi aklımdan bile geçiremem. ben de bisikletimin şerefine bu harika t-shirt'leri buraya koyuyorum. ben çok beğendim. tüm baskılar harika!! dükkan için tık tık.

BU ÇANTANIN MODELİNİ VE HER RENGİNİ BEĞENDİM!!



bu çantanın daha ne renkleri var bir bilseniz :) hem modelini hem de renklerini çok sevdim. hem spor hem de resmi durumlarda kullanılabilir. dükkan için tık tık.



BİRAZ DA VINTAGE




bu üç parçaya da bayıldım. yüzük çok güzel, hem büyük olması hem de modeli hoşuma gitti. kazağa gelince; genelde kış günlerinde kazakların sıradan oluşundan sıkılıyorum ama mesela böyle hem deseni hem de modeli ile oyunlu bir kazak süper olurdu. veeee ayakkabılar... en beğendiğim parça bunlar. siyah skinny  jeans ya da mus çorap ile müthiş olurlar. şimdilerde böyle ayakkabı modelleri ve renkleri bulmak hayal gibi bir şey. ne varsa eskilerde var!!! (dükkan için tık tık)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin