modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 29 December 2010

YILBAŞI KOMBİNASYONU - 5

One Vintage Tania top
$1,585 - net-a-porter.com
Cap sleeve blouse »
Sykes trousers BLACK
458 GBP - matchesfashion.com
Leathers pants »
BRIAN ATWOOD Boots
1.985 EUR - colette.fr
Platform heel »
Metallic Suede Fringe Booties
$1,310 - intermixonline.com
Ankle heels »
Miu Miu Glitter Sandal
$640 - barneys.com
Glitter shoes »
Belt
$276 - costumenational.com
Costume National belts »
ALEXANDER MCQUEEN Belt
420 EUR - colette.fr
Print belts »
Deluxe Fancy Venetian Gold Mask
costumecraze.com


 yılbaşı yaklaştıkça yeni yılı karşılama heyecanı da artıyor!!! ben yılbaşı kombinasyonları yapmaya ve bu yolla da kendime bir kıyafet seçme egzersizlerine devam ediyorum. bu kombinasyonda temel, deri bir pantolonun üzerine kuruluyor ve daha çok gotik bir tarz benimseniyor. bluzlara bayıldım. ayrıca ayakkabılar ve kemerler de kıyafeti tamamlaması açısından çok önemli unsurlar. bu tarzı ben çok benimsedim, siz ne dersiniz?? 

1 comment:

  1. pırlanta hediye ekliyorum ben de listeye sevgilim için. Bakalım nasıl sonuçlar getirecek ;)

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin