modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 12 August 2009

HUSEYİN ÇAĞLAYAN YENİ SEZON İÇİN NE YAPMIŞ?




















tam olarak türk olmasa da, bizim içimizden biri saydığımız, hüseyin çağlayan aw 09/10 sezonunda ne yapmış merak ettim ve hemen araştırdım. paris moda haftasındaki defilesinde işte bunları yapmış. çoğu zaman çok farklı ve şaşırtıcı koleksiyonlar sunan çağlayan'ın bu sezon koleksiyonunu daha sade ve idiiasız buldum, ama yine de çok beğendim. bir kere bu çorap-jartiyer- çizme karışımı aparatları bu sezona damgasını vurdu bile. bir çok ünlünün ayağında gördük onları!! ayrıca yine narin kumaşlar ile sert maddeleri bir araya getirerek tasarım kökenli olduğunu bir kez daha vurgulamış. bu sezon farkındaysanız çoğu modacı makyaj olarak sade gözler kırmızı rujlar kullanmış, çağlayan'da öyle yapmış. ben de bu tür makyajı çok seviyorum. kısacası ben bu koleksiyonu beğendim :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin