modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 11 August 2009

PLAJLARDA ÇANTA ŞIKLIĞI :)

a



hazır plajlardan söz açılmışken bir de bana göre çok güzel plaj çantası olabilecek bu çantalardan bahsedelim. galiba yazın sonuna yaklaştığımız için bende bir panik hali oluştu ve hala yaz ile ilgili bir şeyler söylemeye çalışıyorum. konumuza dönecek olursak bu çantalar benim için çok ideal çünkü sürekli kocaman çantalar ile dolaşıyorum. hani bazı dergilerde ünlülere soruyorlar "yanınıza ne almadan çıkmazsınız?" diye, ben bu soruyu kendime sorduğumda yanıma en az 20 şey almadan dışarı çıkmadığımı görüyorum. bu plaja giderken de geçerli. i-pod, bikiniler, kitap, dergi, güneş yağı, sigara, toka, havlu, pareyo, cüzdan, ayna, sakız vs vs. işte bu çantalar da tam bana göre, eğer elinizden dikiş dikmek geliyor ise bu modellerden kopya çekilebilir. esas kız ise işte burada :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin