modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 17 August 2009

İNGİLİZLERİN FAVORİ MODACISI PETER JENSEN











evet, ingilizlerin aşkı peter jensen'in aw 09-10 koleksiyonu sabırsızlıklar beklendi ve geçtiğimiz günlerde westminister üniversitesinin moda haftası kapsamında görücüye çıktı. ben bayıldım!! tam da benim çok hoşuma gidecek bir tarz:) her kıyafetin altına giyilebilecek çizmeler favori parçalarımdan. sonra koleksiyonun genelinde folk havası, kuzey yörelerinden esintiler, eskimolara gönderme ve bence biraz da balkan esintisi var. kıyafetler sıcak, samimi ve çok renkli. her bir kıyafette kat kat, çeşit çeşit parçalar görebiliyoruz ama hepsi de bir konsept çerçevesinde mankenlerin üzerinde salınıyor !! kendisi de aslen danimarkalı olan peter jensen i ben buradan bir alkış gönderiyorum. çok sevdim :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin