modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 29 September 2009

BU SEZON BİZ SOKAKTA HANGİ AKSESUARLARI KULLANACAĞIZ?


















ünlü modacıların ne yaptıkları, ayakkabıları, çantaları, çılgınlıkları tabii ki çok güzel. onları takip etmek faydalı ama peki bunları edinemiyorsak ne yapazağız? bakın sonbahar- kış için urbanoutfitters'ın yeni aksesuarlarından seçmeler bunlar. urbanoufitters turkiye'de yok ama tarz olarak topshop ve benzeri mağazalar var. o yüzden bu aksesuarları biz de türkiye'de göreceğiz bence. bakalım neler var... bir kere uzun eldivenler- hem deri hem de yün- bu sezonun olmazsa olmazı. ayrıca fötr şapka ve türevleri berenin yerini almış gibi gözüküyor, her zamanki gibi fularlar atkılar bolca var ama bakın burada kolye gibi takılan atkılar var ki ben pek beğenmedim! saç bantları, yazın olduğu gibi, kışında saçlarımızı süsleyecek. bir de uzun ve büyük kolyeler :) benim bu sezon en hoşuma giden aksesuar ise "okuma gözlükleri", gözünüz bozuk olmasa da beyaz camlı vintage gözlükler çok havalı bence. bir tane edinmek istiyorum şahsen!!

1 comment:

  1. O uzunlukta deri eldivenler... Olsa olsa mafya filmlerini hatirlatiyor bana... :))

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin