modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 8 September 2009

YAĞMURLU GÜNLER KARANLIK OLMAK ZORUNDA DEĞİL!!






her yerde feci yağmurlar yağıyor ve bu hafta cuma ya kadar böyle gidecekmiş. ben de buna uygun bir araştırma yaparken bakın neler buldum!! hunter botları ya da benzerlerini hepimiz biliyoruz ama ben bu seriye bayıldım. daha önce hiç görmemiştim açıkçası. bu serinin ismi RHS original. fiyatları da 60 gbp. bu botlardaki renkler, klasik ingiliz motiflerini barındırması ve desenlerin netliği benim beğenimin en büyük sebepleri. şimdi bunlardan birine sahip olsaydım, kot eteğimi ve yağmurluğumu giyer, yollarda yürüyüşe çıkardım!! bu çizmler kot etek, kot elbise ve kot şort için müthiş tamamlayıcılar bence. bu arada başlığıma da gelirsek, yağmurlu havalar hep karanlık, siyah ya da gir olmak zorunda değil, neşeli ve bol renkli de olabilir.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin