modastiltarzyaşamrenksokak

Friday 25 September 2009

KIŞ VAKTİ HAVALI GÖZLÜKLER TAKMANIN TEK YOLU







numaralı gözlük takmıyorum ama şu yukarıda gördüğünüz gözlükler gibi bir şeyler bulsam dinlendirici cam numarası ile takmayı istiyorum. bu tür ilginç çerçevelerin insanların görünüşlerini oldukça değiştirdiğini düşünüyorum. ayrıca kış olduğunda da açık renk camlı güneş gözlükleri kullanmak hoşuma gidiyor. kış vakti havalı gözlükler takmanın tek yolu çok açık renk cam taktırmak sureti ile bu çerçevelerden edinmek. işte şuracığa tıklarsanız nereden edineceğinizi görebilirsiniz.

3 comments:

  1. Mor olani pek sevdim, bu tarz uygun fiyatli gozlukleri galiba pazarlardan ya da Beyoglu'ndaki bazi pasajlardan edinebiliriz.

    ReplyDelete
  2. bende sevdim mor olanı pazarlardan vs çeşit çeşit bunlardan toplayıp kendiniz cam taktırabilirsiniz ben sıkça yapıyorum lens her zaman rahat olmuyor :)

    ReplyDelete
  3. pazarlarda bu kadar güzellerini bulabilir miyiz??

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin