modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 28 September 2010

AKSEUAR OLARAK BİSİKLET Mİ, BİSİKLET AKSESUARI MI??



buradan hiç bahsetmedim ama son dönemlerdeki motivasyon kaynağım yeni aldığım bisikletim !! hafta sonları ve işten sonra bulduğum vakitlerde sahile inerek bisiklete biniyorum ve bu aktiviteyi herkese tavsiye ediyorum. bu vesile ile benim yeni tutkumu bilen arkadaşlarımdan bisiklet ile ilgili bir çok aksesuar, görsel tasarım linkleri geliyor. işte bu bisiklet askısı da onlardan biri!! daha önceleri de bir çok kez söylediğim gibi basit, fonksiyonel ve zekice tasarlanmış herşeye bayılıyorum. sizce de bu tasarım müthiş değil mi?? bisikletinizi asarak ona yer sağlarken, aynı zamanda da bir aksesuar haline getiriyosunuz ayrıca da raf olarak kullanabiliyorsunuz. ancak ben olsam rafa bisikletim ile ilgili aksesuarlarımı koyardım!! bisiklette çok güzel, harika, müthiş :) yalnız kız bisikletleri için bu tasarım nasıl dönüştürülebilir o konuda kafam karışık!! (swissmiss aracılığı ile)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin