modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 14 September 2010

TAKI ALIŞVERİŞİ

sonunda tatilden dönüp gerçek hayatın rutinine girmeye başlıyorum. postmoda'yı da çok ihmal ettiğimi biliyorum ama bugünden sonra daha çok çalışacağım!! bayram tatili için kaş'a gittim ve bilenler bilir bence kaş gümüş takı açısından en özgün parçaların olduğu yegane yer. ben de bol bol takı alışverişi yaptım. bakın mesela bu yüzüğü aldım ve şu an hiç parmağımdan çıkarmıyorum. bence çok güzel. ayrıca sonbahar tam anlamı ile gelmiş bulunuyor. herkese güzel bir sonbahar geçirmelerini diliyorum.

3 comments:

  1. kaş'a geçen ekimde şöyle bir önünden geçtim gezme şansım olmadı :( ama yüzük çok güzel gerçekten,güle güle tak :)

    ReplyDelete
  2. Yüzüğe bayıldım, bu ne kadarmış mesela merak ettim :P

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin