modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 27 September 2010

D&G ÖNÜMÜZDEKİ YAZA DAMGASINI VURUR!!












moda haftaları arka arkaya sıralanırken, geçtiğimiz hafta sonu milano moda haftası gerçekleşti. haftaya renkli ve eğlenceli başlamak için bence milano'da gerçekleşen D&G defilesine göz atmak yeterli. herşey ama herşey çok güzel değil mi?? öncelikle çok giyilebilir şeyler, desenler, çizmeler, ayakkabılar, çantalar, bikiniler... tek kelime ile bayıldım. şimdiden önümüzdeki yazın gelmesini bekliyorum!! bu arada herkese renkli ve güzel bir hafta diliyorum!! (british vogue aracılığı ile)

1 comment:

  1. İlk defa beğeniyorum bi defileyi şaşkınım. Yanlış hatırlamıyosam bi de marchesa defilesini. Karıştırdım adını ama gerçekten 'giyilebilir' şeyler yapmışlar sağolsunlar

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin