modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 25 November 2010

3 GECE 3 FARKLI ELBİSE

 erdem
 roksanda ilincic
lanvin

yılbaşı yaklaşırken yemekli davetler ya da partiler için 3 farklı elbise örneği veriyorum.

ilk elbisemiz partiden çok yemeklere uygun, sade, şık iddiasız bir erdem elbisesi. ben tercih etmezdim ama her zaman olduğu gibi erdem'in desenleri çok güzel.özellikle aile yemekleri için çok ideal bir elbise!!!

ikinci elbisemiz hem yemeklerde hem de partilerde giyilebilir. bence seksi ve şık, ayrıca modelin saçlarına ve botlarına bayıldım. eğer partisiz bir yemek için giyilirse siyah bir çorap ile normalleştirilebilir. ben beğendim!!

üçüncü elbise tabii ki lanvin; farklı ve çılgın...yemekli davetlerden çok partiler için daha uygun, eldivenler ve ayakkabılar da ayrı bir güzellik katıyor. bence bir yılbaşı partisi için ideal elbise, hele bir de maskesi olursa harika!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin