modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 3 November 2010

KISKANDIM!!

biz istanbul'da ancak sahil yolunda ya da belgrad ormanlarında yani trafiğe kapalı alanlarda spor amaçlı bisiklete binerken, londra'da insanların bu fotoğraftaki gibi bisiklete binmesi haksızlık değil mi???? biliyorum ki istanbul bol yokuşlu bir şehir, ama öyle olmasaydı bile hem vahşi sürücüler hem de rahatsız edici bakışlar sebebi ile bu kadar seksi ve cool bir görüntü ile sokakta dolaşamazdık. çok kıskandım çooook!! bu karenin nereden olduğunu tahmin etmek çok kolay; the sartorialist!!

2 comments:

  1. Olivia Palermo? Sen misin? Ben de çok kıskandım( Ama artık kabullendim. Asla olmayacak öyle bir şey, asla mümkün değil..

    ReplyDelete
  2. bence de olmayacak, hatta belki bisiklere binmemiz bile hayal olabilir gelecekte :(

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin