modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 11 November 2010

AMERICAN APPAREL GİBİSİ YOK!!!









bu american apparel ne tuhaf bir marka! 1980'ler ile 2000'ler, kiç olmak ile avangard olmak arasında gidip gelmeler... böyle karışık bir marka bence ama ben bu tuhaf karışımı seviyorum, keşke türkiye'de de olsa diyorum. rengarenk taytlar, çoraplar, çamaşırlar, penyeler, pullar, simler, payetler... her türlü zevke göre bir şeyler bulabileceğimiz bir marka american apparel... ben bugün sonbahar çorap koleksiyonundan örnekler veriyorum ve gördüğünüz gibi hiç de öyle solgun sonbahar renkleri yok, aksine tüm renkler çok canlı. benden tavsiye eğer bayram tatilinde yurtdıiına gidiyor iseniz ve bir american apparel dükkanına denk gelirseniz muhakkak girin ve kendinize rengarenk bir şeyler alın!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin