modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 28 May 2009

BIRKENSTOCK ARTIK DAHA KİBAR












birkenstock u çoğumuz bilir. esasen çok ortopedik ama bir o kadar da kaba modelleri olan ve dünyaca bilinen bir marka. hele bir de benim gibi 40 numara bir ayağınız varsa, birkenstock ile gulliver e benzersiniz, ki buna rağmen benim de ayakkabı dolabımda bir çift birkenstock um vardır. yazın fazlasıyla giydiğimiz plastik flip flop lar düşünüldüğünde, birkenstock un ne kadar sağlıklı olduğunu görebilirsiniz, zira örneğin ben hiç bir ergonomisi olmayan lastik flip floplardan bir süre sonra çok rahatsızlık duyuyorum. uzun lafın kısası, birkenstock artık daha kibar ve çeşitli modeller de üretmeye başladı. mesela size örneklerini gösterdiğim piazza modeli... ben çok beğendim. hem renkleri güzel hem de modeli. istanbul da, kanyon da kocamaaaaan bir birkenstock mağazası var. oradan eğer dilerseniz birkenstock lara bir göz atabilirsiniz.

1 comment:

  1. sevgili postmoda, senin sayende bu yeni das brickenstockkklari gorerek ben de almaya karar verdim...eski modeller cok kaba gozukuyodu gozume...iyi ki varsin!

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin