modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 20 May 2009

CANNES 2009 DAN FOTOĞRAFLAR












evet geçtiğimiz haftanın en büyük olaylarından biri olan Cannes film fesitvalinden bazı fotoğrafları burada görebilirsiniz. tabii ki Monica Belluci ve Sophie Marceau Cannes da çıplak değildi (bildiğimiz kadarı ile) ancak Cannes da bulunmalarının sebebi Marina de Van ın yönettiği "Ne te Retourne Pas" (geriye bakma) filminde birlikte oynamaları. ben de bu iki güzel kadının hem Cannes hem de film tanıtım fotoğraflarını sizlere sunuyorum. Monicanın hem kıyafeti hem de kendisi daha güzel bence. Sophie nin elbisesini ise hiç beğenmedim. astarı tutturmuş gibi bir elbise. onun dışında, genel olarak fotoğraflar pek çarpıcı değil bence. en çok Tilda yı beğendim, Eva Herzigova da fena değil. Penelope nin ise kıyafetine anlam veremedim, insan Cannes gelirken böylemi giyinir. pes doğrusu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin