modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 18 May 2009

ROCK YILDIZLARI ve SANAT ADAMLARI NE GİYMİŞ








geçtiğiniz hafta bazı rock yıldızları ve sanat adamları neler giymiş bir göz atalım, notumuzu verelim. öncelikle kimler var sırasıyla ona bakalım;
  1. the rolling stones
  2. noeal gallagher- oasis
  3. manic street preachers
  4. arctic monkeys
  5. david lynch
  6. kings of leon
  7. beastie boys
benim bu 7'li arasında şıklık konusunda favorim the rolling stones. çok şıklar, çok kendilerine özgüler ve çok klaslar. ikinci sırada beastie boys geliyor. onlar her zaman çok "cool" ve resmiler. hele sahnede bu kıyafetlerle oradan oraya zıplayarak delirmeleri ayrı bir hoşluk katıyor. burada üçüncü sırada ama her daim şık david lynch mütemadiyen çok janti, hatta resim ya da heykel yaparken dahi kumaş pantolon ve keten gömlek ile dolaşıyor. zaten kendisini çok karizmatik ve yakışıklı buluyorum. o benim için hep 1 numara. bu fotolar arasında dötdüncü sırada oasis den noel var. o, tam bir ingiliz stiline sahip. ve ben oldum olası ingiliz stilini çok beğenirim. geri kalanlar bence pek de özellikli değilller. onlara sadece mansiyon veriyorum. ne de olsa hepsi dinlediğim gruplar :)

(nme.com aracılığı ile)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin