modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 6 May 2009

MODEL AS MUSE AÇILIŞ GALASI






evet bugün çoğu gazete ve blog da görebileceğiniz gibi 4 Mayıs da açılan New York Metropolitan Museum of Art da açılan "Model as Muse" (ilham perisi olarka model diye çevirebiliriz belki) adlı serginin açılış galası günün olayı oldu. özellikle Kate Moss un Marc Jacobs imzalı yunan tanrıçası kıyafeti ve bu kıyafetle olan fotoğrafları her yeri süsleyecek. ben Kate Moss yerine galada beğendiğim diğer davetlilerin fotolarını sizlerle paylaşıyorum. sırasıyla;
  1. elizabeth hurley: elie saab
  2. rihanna: dolce & gabbana
  3. giselle: versace
  4. madonna: marc jacobs
  5. helena : zac posen
  6. claudia: versace atelier
şimdi gelelim benim değerlendirmelerime. bu fotolar arasında en radikali bence rihanna, o kadar seksi ve kadınsı kıyafetleri olan ünlüler arasında erkeksi bir kıyafet giymek cesaret ve güven ister... en çılgın kişi ise tabii ki madonna. kendisi japon mangalarından fırlamış gibi bence ve bu stil ona çok yalkışıyor. elizabeth hurley ye bakınca aklıma pamuk prenses geldi, beğenmedim seçimini, çok cici kız modeli olmuş. giselle çok sıradan, bu güzelliğe bu sıradanlık- yazık. claudia nın elbisesi bence müthiş, çok elegan ve asil ama ben böyle bir geceye siyah giymezdim, siyah ilham perisi rengi olamaz. evet benim favorim helena christensen, zaten her daim benim favorim ama burada da kıyafetini çok çok beğendim ayakkabıları hariç. elbise vintage havasında hafif rüküş ama yakışana yakışıyor.

(vogue uk aracılığı ile)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin