modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 26 May 2009

YAZ İÇİN BENDEN MAKYAJ TAVSİYELERİ




geçtiğimiz haftasonu ufak bir deniz tatili yaptım ve tenimi bronzlaştırdım. son keşiflerim olan, bronz ten için makyaj ürünlerini de sizinle paylaşmak isterim. tabii tüm tavsiyelerim doğal görünüm için, eğer frapan olmak istiyor ya da koyu makyajdan hoşlanıyorsanız bu tavsiyelere uymayın! göz farı olarak ben MAC ve inglot tercih ediyorum. bronz ten için far olarak tavsiyem MAC honey lust, altın tozu gibi bir rengi var ve gayet doğal duruyor, bu far ile bodyshop un kahverengi tonunda ince görünümlü 02 maskarasını kullanabilirsiniz. allık olarak son günlerdeki favorim MAC in çift renkli yeni sezon allıkları. ben hot planet i kullanıyorum. siz de kendi teninize uyan bir renk seçebilirsiniz zira 3 farklı renk seçeneği bulunuyor. bu allıkların en güzel özelliği hem renk hem de ışıltı vermesi. gelelim ruja... ruj yine MAC dan bronze shimmer. sarı tonlarında tam bronz tene yakışır hafif bir ruj. eğer bu renk çok sarı gelirse, MAC de bir çok bronz tonu seçeneği var. demek istediğim şu ki ; yaşasın yaz, yaşasın bronz ve canlı tenler !!!!!

not: ben buğday tenli ve kumral biriyim, bu sebeple tabii ki kendi tenime uygun tavsiyelerde bulundum. esmer ve sarışınların bu tavsiyeleri test etmesi ve kendilerine uygun renkleri seçmesi gerekebilir :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin