modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 16 June 2009

AYAKKABI GEÇİŞİ

louis vuitton
alexander mcqueen
celine
dries van noten
emilio pucci
gucci
alberta feretti


mathew williamson

evet bu güzel yaz sabahına güzel bir ayakkabı seçkisi ile başlayalım. daha önce de yazmış olduğum gibi ayakkabı son yıllarda altın çağını yaşıyor. aksesuar olmaktan çıkıp başlı başına bir tasarım harikasına dönüştü. benim seçtiğim bu ayakkabıların hepsi de işte bu tür ayakkabılar. ben bu trendden memnunum tabii kendim giymediğim sürece :) gerçekten aklım almıyor bu ayakkabıların günlük hayatta giyilebileceğini, belki de ben boyumdan ve spor giyimimden kendimde hayal edemiyorum. bazen sokakta bu kadar yüksek topuklar giymiş kızlar görüyoruz ama yürümekte zorlanıyorlar mı? evet!! özellikle ben onlara ve podyumda yürüyen mankenlere bakarken, elimle tek gözümü kapatıyorum, çünkü sanki her an ayakları burkulup düşeceklermiş gibi geliyor. her şeye rağmen bu yaz benim favori ayakkabılarım louis vuitton ununkiler- herkesin ayağında olsa bile !!





tu(leh

british vogue aracılığı ile

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin