modastiltarzyaşamrenksokak

Friday 12 June 2009

ÜNLÜLERİN FLİP FLOP LARI...

LULU GUINESS
PAUL SMITH

JADE PARFITT
JADE JAGGER


ISSA

BASSO&BROOKE

ALICE TEMPERLEY
MATHEW WILLIAMSON

ALEK WEK



















MANOLO BLAHNİK



dün seyahatte olduğumdan moda dünyasından hiçbir şeyle ilgilenemedim, ama bugün araştırma yaparken bu çok şeker flip flop ları buldum. daha önceleri roxy, quiksilver, topshop filan gibi daha sokak modasına hitap eden markalardan örnekler vermiştim, ancak şimdi "designer" terliklerini irdeliyoruz. fiyatlarını bilmiyorum ama eminim "terliğe de bu kadar para verilir mi?" cinsindendir. yine de ben bazılarını çok beğendim. mesela manolo blahnik in pon ponlarını, sonra mathew williamson un kalabalıklığını, basso&brooke un desen ve terlik tasarımını ve lulu guiness in bağcıklarını.... özetle tasarımcıların ve ünlülerin terlikleri bir başka oluyor diyebilir miyiz?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin