modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 10 June 2009

BALKON MACERALARI






evet bu yaz ki balkon mecerası oldukça geç başladı... geçtiğimiz hafta sonu balkonumla ilgilenip, duvarları süsleyip, çiçeklerime "çiçek coşturan" vermek sureti ile şevkat gösterdim. aslında balkon projemin tam olarak bittiğini söyleyemem ama yarısını tamamladım sayılır. hazır benimle ilgili bir mekandan bahsetmişken de, mekanın kendimi iyi hissetmek için ne kadar önemli olduğunu belirtmeliyim. bence yaşadığımız mekanları kendimize özgü bir kaç obje, resim, fotoğraf, renk ile süslersek hem kendimizi oraya ait hissederiz hem de oluışturduğumuz kompozisyon bize mutluluk verir. balkonum ile ilgili detaylardan bir kaç bahis açmam gerekirse; duvarda asılı olan metal resmi paşabahçeden aldım. bir kaç çeşidi daha var. metal olması sebebi ile balkon için ideal diye düşündüm, bakalım yaz sonunda rengi ne kadar değişmiş olacak. üçgen saksıların içindeki çiçekleri canlı olarak alıyorsunuz ve sonrasında sapları kuruyor ama kendileri böyle canlı kalıyor. bu yüzden hem canlı hem de kuru çiçek diyebiliriz onlar için. şu aşağuya doğru sarkan çiçeklerin adı ise "küpeli" son zamanlarda sahip olduğum en güzel saksı çiçekleri. çok çok açıyorlar ve çok da güzel gözüküyorlar, tek kusurları balkonu biraz fazla kirletiyorlar. küpeli çiçekleri ilk moda da bir çiçekçide görmüştüm, çok beğenmiştim ama bana fiyat olarak 30 tl dedi bu yüzden almamıştım, daha sonra evimin yakınında bir kamyonda çiçek satan amcada aynılarını gördüm ve 10 tl ye sahip oldum. bu da bilginize. ikinci fotoğrafta gördüğünüz kabakları da seneler önce ben boyamıştım, şimdi çok otantik bir hal aldılar ama yine de atmaya kıyamıyorum. şimdilik balkon haberleri bu kadar, proje tamamalandıktan sonra tekrar konuşuruz :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin