modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 18 June 2009

I M MAD ABOUT YOU





hollandalı ve henuz 25 yaşında olan Iris van Herpen, bu yaşında McQueen in yanında staj yapmış ve Eylül de londra moda haftasına davet edilmiş bir modacı. gördüğünüz gibi işleri biraz karanlık ama aynı zamanda kırılgan ve elişinin izleri tüm giysilerde kendini gösteriyor. aslında bu koleksiyon 2009 sonbahar kış koleksiyonu ve ben şimdiden kış koleksiyonlarından bahsetmekten hoşlanmıyorum ama bu tasarımlar bence mevsimlerden bağımsız olarak çok özgür ve farklı. ben bakır tonlarından çok hoşlandım. bu tür tasarımların günlük hayatta kullanılması pek mümkün değil, ama bence bunları görmek, günlük hayatta bize dayatılan protip tarzlar karşısında ufkumuzu açmakta yardımcı oluyor. tasarımcının ana sayfası için buraya tık tık.

not: bu arada neden başlık "i m mad about you" derseniz, bu kıyafetler bana hooverphonic adlı grubun "mad about you" adlı şarkısının klibini hatırlattı. işte klip de bu linkte...

http://www.youtube.com/watch?v=0d_b3TtW-Tk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin