modastiltarzyaşamrenksokak

Saturday 6 June 2009

BRONZ KALMAK İÇİN BENDEN BİR ÖNERİ

sevgili güneş seven ve bronz kalmak isteyen okurlar, size bir ürün tavsiye etmek istiyorum. BİODERMA Photoderm Bronz SPF 40 - Bronzlaştırıcı sprey". ben bizzat 4 günlük kısa tatilimde kullandım ve çok memnun kaldım. tatile gitmeden önce eczaneye güneş ürünü almak için gittim. oradaki bir güzellik uzmanı da bana bu ürünü tavsiye etti. bu ürünün hem güneşin zararlı etkisinden koruyacağını, hem güzel bir bronzluk vereceğini hem de soyulmayacağımı söyledi. ben de güldüm tabiiki, çok da inandırıcı gelmese de denemek için aldım. kısa tatilimin üzerinden 15 gün geçti ve hala bronzluğumu koruyorum- soyulmadım. havuz ve deniz mevsiminin açılması sebebi ile güneşe çıkacaklara tavsiye ederim. galiba fiyatı 79 tl. ayrıca yüz için de kullanılabiliyor. güzel güneşlenmeler :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin