modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 2 July 2009

ANN WOOD UN HAYAL DÜNYASI




bakın ann wood ne güzel şeyler üretiyor. ann wood gibi insanlara bakınca "benim yapmak istediklerimi gerçekleştiren insanlar işte bunlar" diyorum. kendisinin bir çok konsept çerçevesinde işleri var, ben bugün gemileri ve atları seçtim. hepsi de kağıttan yapılıyor. 2.geminin adı "gemi enkazı" , enkaz ama ne kadar güzel bir enkaz. enkaz olsun da dantelden olsun!! ayrıca bu atlar fikrini çok beğendim. ben de uygulamayı deneyeceğim. eğer sizin de ilginizi çekti ise şuradan yapılışının tarifini açıklamalı olarak alabilirsiniz (ama ingilizce). duvarımda dört nala koşan atlar olsun, onlar da rengarenk olsun!!

ann wood un diğer işleri için buraya tık tık...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin