modastiltarzyaşamrenksokak

Monday 20 July 2009

BEN KİMİM?

D&G yeni kokularını, 16 temmuz da selfridges de satışa sundu. aslında bu beş kokudan oluşan bir antoloji. parfümlerin reklam kampanyasının fotoğraflarını Testino çekmiş ve kampanyada gördüğünüz gibi naomi, claudia ve eva var. konsept kadınların kendi karakterlerine uygun parfümü seçebilmesi üzerine odaklanıyor ve çıkış noktası da tarot kartları. bakın kokunuzu provakatif Le Baleteur, bastırılamaz L'Imperatrice, duygusal L'Amoureux, cüretkar La Roue de la Fortune ya da hipnotize edici La Lune arasından seçebilirsiniz. fiyatları 35 gbp. ben bu fikirden çok hoşlandım. gidip edinmek istiyorum, kokusunu bilmiyorum ama ben L'Imperatrice ve La Roue de la Fortune'yi öncelikle denemek isterim.

(british vogue aracılığı ile)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin