modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 16 July 2009

BİRAZ DA DEKORASYON...







bu eve baktıkça içim açıldı!! renkler, objeler, tablolar, eşyalar hepsi çok uyumlu ve neşeli. bu evi design sponge da gördüm. fossil markasının baş tasarımcısı shay ometz e aitmiş. alsında hiçbir şey takım değil ama bir araya geldiklerinde harika bir bütün oluşturmuşlar. yatah ve çalışma masası benim favorilerim. bir yerden gidip tğm evi takım halinde döşemektense, farklı yerlerden beğendiğimiz parçaları toplayarak bri bütün oluşturmanın güzelliği bir başka oluyor!

2 comments:

  1. yeşil çalışma masası hep istediğim bir şey:)))
    buarada blogunu çok seviyorum, söylemek istedim:))

    ReplyDelete
  2. teşekkür ederim, bunu duyduğuma çooook sevindim. ben de "moduma göre takılıyorum" :)

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin