modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 23 July 2009

"HOME" PROJESİNE HÜSEYİN ÇAĞLAYAN'DAN BİR ÇANTAAA!


goodplanet adlı çevre kuruluşunun "home" adlı projesi için, hüseyin çağlayan, yukarıda gördüğünüz hayvan desenli çantayı tasarladı. 20 temmuzdan itibaren satışa sunulan çanta, modacının hayvanlar dünyasında küresel ısınmanın etkileri ile ilgili düşüncelerini yansıtıyor. çantanın üzerinde yer alan hayvanlar artık nesli tükenmiş yada tükenmek üzere olanlar. ben bu fikri çok akıllıca buldum ve beğendim. çantadan da edinmek isterim doğrusu.

çantanın satışı goodplanet örgütüne gelir olarak gidecekve dünyanın küresel ısınma problemi için kullanılacak. çantaya www.thecorner.com adresinden sahip olabilirsiniz demişler. ben baktım ama bulamadım, aramaya devam :)

(british vogue aracılığı ile)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin