modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 23 July 2009

YAŞŞŞAASSIIIIIIIIIIIIIIIN YEŞİL OJE GELİYOOOR !!!



işte sonunda beklenen an geldi. yeşil oje resmi olarak moda trendlerinin içine girdi. chanel in aw 09-10 sezonunda piyasaya sunacağı oje işte bu kadar yeşil. bildiğiniz gibi uzun zamandır koyu kırmızı, bordo ve pembeler moda idi ama bu kış yeşil süreceğiz. öyle koyu yeşil, yeşim yeşili filan da değil, bildiğiniz nane ve buz yeşili. benim tanıdığım kadarı ile erkekler bu tür renklerden hoşlanmıyor, onlar illa da kırmızı da kırmızı diyor ama biz kızlar bu baskılara boyun eğmeyerek yeşilleri sürüp kendimizi dışarılara atacağız :) chanel bu rengi ekim de satışa sunucak haberiniz olsun.

3 comments:

  1. erkekler ojeden pek hoşlanmaz, çevremdeki herkesten bunu duyuyorum sadece french olabilir diyorlar,aslında naturel bir kadın gibisi yoktur
    ben naturel takılmayı seviyorum

    ReplyDelete
  2. tabii ki naturellik çok güzel... ama herşeyiyle sağlamak çok zor, ne de olsa bir tarafından boya, oje, makyaj olayına giriliyor. bu arada french in de naturel olduğunu düşünenler var ki ben de onu çok yapay buluyorum, hele ayak french i çok acayip bir durum.

    ReplyDelete
  3. kırmızı oje hiç tarzım değil..yaşasın yeşil oje:)sürersem tabi:=)

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin