modastiltarzyaşamrenksokak

Wednesday 29 July 2009

OH LA LA!!! ÇOK BEĞENDİM!


































yine paris moda haftasından bir koleksiyon, louis vuitton ve marc jacobs... ben çok beğendim, hepsi de günlük hayata uygun, şık, tarz, farklı, müthiş!! şu kulak meselesi çok konuşuldu biliyorsunuz, cengiz abazoğlu da buna benzer saç aksesuarları yaptı ve paris moda haftasında louis vuitton ile arka arkaya yaptıkları defilelerinde pişti oldular. abazoğlunun dediğine göre bu pişti durumunu görenler cengiz e tam puan vermiş, cengiz de lv ile aynı düşünceye sahip olmaktan gurur duymuş. artık ben onun yalancısıyım. koleksiyona dönecek olursak, bence çok başarılı. marc jacobs yine tasarım kabiliyetini konuşturmuş diyorum.

(british vogue aracılığı ile)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin