modastiltarzyaşamrenksokak

Friday 31 July 2009

GÜNEŞLİ GÜNLER DEVAM EDERKEN...








hala havalar çok sıcakken beğendiğim şapka ve vizör örneklerini beğeninize sunuyorum. şapkanın modelini çok "cool" buldum. hem deniz kenarında hem de şehirde giyilebilir. deniz kenarında şapka kullandığım zamanlarda istediğim kadar güneş altında kalabildiğimi fark ettim. başım gölgede olunca saatlerce güneşlenebiliyorum. bu vizör olayına gelince de, ben m&s den bu sezon bir vizör aldım ve çok çok severek kullandım. güneş gözlüğü takmaya gerek olmadan her türlü kitap dergi okunabiliyor ve ayrıca bence çok havalı duruyor. ayrıca biraz da retro esintisi oluyor. buraya koyduğum vizörler benimkinden daha şık, aksesuar olarak çiçeğin her zaman başıın üzerinde yeri var :)

vizörler şurada, şapkalar burada

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin