modastiltarzyaşamrenksokak

Friday 17 July 2009

KOCAMAN BİR ROCK'N COKE DOSYASI !!




































































işte koccaamman bir rock'n coke dosyası!! sonunda beklenen hafta sonu geldi çattı. cumartesi pazar rock'n coke da olacağız. biz sadece akşamları gideceğiz ve prodigy ile linkin park çıkmadan alanı terk edeceğiz :) onlar hiç bana göre değil açıkçası. bu vesile ile topshop dan bazı şeyler seçtim. buradaki çoğu ürün türkiye deki mağazalarda da bulunabilir. özellikle benim gibi günübirlik gidip akşam konserlerine katılacak olanlar için yaptığım bu seçkiyi, orada konaklayacak olanlar ve gündüzü de orada geçirecek olanlar çok da dikkate almasın, çünkü onlar muhtemelen bikiniler ve flip flop lar ile dolaşıyor olacaklar. geçtiğimiz senelerde konser alanı toprak olduğundan daha spor kıyafetler tercih ediyordum ama bu sene daha steril bir festival alanı olacağını duyunca ben de daha "cool" kiyafetler seçmeye karar verdim. bu arada makyaj ile ilgili bir görsel vermedim ama siyah, koyu yeşil ya da florasan göz makyajı ile hafif allık ve ruj renkleri bence gayet hoş olur. eğer yağmur yağarsa muhakkak kate moss modeli yapacağım ve plastik çizmelerimle mini eteğimi giyeceğim bakın buradan söylüyorum !!!! herkese bol müzikli günler.

(tüm modeller topshop)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin