modastiltarzyaşamrenksokak

Thursday 9 July 2009

fotoğraf mı? mayo mu? model mi? - 1









dün farkettim ki VMagazine nin, yukarıda bir kısmını gördüğünüz mayo seçkisi, bir süreliğine gözümden kaçmış! buna şaşırdım tabii ki çünkü bence hem çekimler, hem mayolar hem de modeller harika. bu seçkide tüm top modeller var, harika mayolar var ama bence hepsinden önemlisi süper yetenekli moda fotoğrafçıları var. ben bu grup içinde en çok claudia yı sonra da naomi yi beğendim. haftaya 2.grup da gelecek:)

(VMagazine aracılığı ile)

2 comments:

  1. Hepsi desem bu arada bu resimdeki kolyeye bittim http://1.bp.blogspot.com/_moLSffswS-k/SlWI6tc73tI/AAAAAAAACg0/2l3yiqZWaQ0/s1600-h/2.jpg

    ReplyDelete
  2. hem kolye hem de fotoğraf çok çarpıcı !!

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin