modastiltarzyaşamrenksokak

Tuesday 7 July 2009

JOHN GALLIANO FOR CHRİSTIAN DIOR AW 09-10



























her ne kadar ben henüz kış sezonuna dair bir şeylere bakmak istemesem de, artık bu iş kaçınılmaz oldu. hele ki galliano nun koleksiyonunu göz ardı etmek mümkün değil. baktığınızda aslında hoy couture ciddi bir iş, ağır bir iş, bizlerin pek takılmasığı bir iş, bunun üzerine bir de koleksiyon christian dior olunca daha da ehemmniyetli bir iş ama gelin görün ki işin içine galliano girdiğinde tüm ciddiyetler bir masal karesinde kayboluveriyor, aynı yukarıdaki koleksiyonda olduğu gibi. ben tüm tasarımları çok beğendim. bir kere hepsinde müthiş detaylar ve hınzır ayrıntılar var. şapkalar müthiş, makyaj ve saçlar hem romantik hem çılgın, jartiyer ise hot couture ün ağırlığını ortadan kaldırıp isyankar ve seksi bir yöne çevirmiş. ben çok beğendim. ah galliano keşke biraz daha uzun boylu olsaydın :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin