modastiltarzyaşamrenksokak

Sunday 26 April 2009

CLAUDIA SCHIFFER VE YSL









Claudia Schiffer 2009 yılı için YSL ile anlaştı... çoğu dergide bu fotoları görmüşsünüzdür. bundan 10 yıl önce Claudia, Linda, Naomi, Kate, Liz çetesi her yerde boy gösterirken ben kendisini pek beğenmezdim, ama şimdi bu fotolara bakıp da Nisan ayının British Vogue unda da röportajını okuyunca kendisinin eskisinden çok daha guzel olduğuna kanaat getirdim. Claudia 1970 doğumlu, iki çocuk annesi ve yukarıdaki fotolardaki gibi ve Lagerfeld in gözbebeği. röportajında formunu haftada 2 kez pilates ve 1 kez yoga yaparak koruduğunu ve 1 öğün dahi atlasa hemen kilo verdiğini belirtmiş. bazıları çok şanslı sevgili okuyucular. bazıları da benim gibi haftada 4 gün spora gidip sınırlı ölçüde yemek yese dahi Claudia gibi olamıyor. fotoğraflara dönersek ben ne çok 1.fotoyu beğendim, bu yüzden ondan iki tane koydum :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin