modastiltarzyaşamrenksokak

Friday 24 April 2009

EVDE NEDEN ŞIK OLMAYALIM Kİ?









bugünün cuma olması ve dünden kalan rehaveti devam ettirmek amacı ile biraz rahat ve sade şeylerden bahsedesim var. ev terliği ya da ayakkabısı benim için yeni bir kavram. tüm çocukluğum ve üniversite hayatım boyunca ayağımda sabolarla dolaştım. her sene yeni sabolar alır, her sene de renklerini değiştirirdim. şimdi ise artık ev ayakkabısı giyiyorum ve çoook memnunum. öncelikle ayağımda bir şey sürüklememe gerek kalmıyor, sonra çok hafifler, sonra çok şeker ve şıklar. bu yüzden artık yazın incecik, kışın ise içi kürklü ev ayakkabıları benim favori ev aksesuarım. siz verdiğim örnekler de gerçekten çok şık bence. her türlü kıyafeti naltına uydurulabilcek cinsten. belki yaz sıcaklarında parmak arası terliklerle dolaşmak en ferahlatıcı çözüm olabilir ama şimdiki gibi ne sıcak ne soğuk olduğu belli olmayan bahar aylarında bence bu ev ayakkabıları müthiişşşş... marifetli kızımız is ite burada.

2 comments:

  1. beyaza bayıldım..bende bu kışı ev botlarımla geçirdim inanılmaz raatlar bunlardan da edinmek lazım =)

    ReplyDelete
  2. çok ciciler, özellikle bej olan bana muji'nin ev terliklerini anımsattı. onlar da %100 koton hem de organikler yanılmıyosam. daha geçen ay hamile bi arkadaşıma hediye aldım ayakaları çok şişiyor diye inanılmaz rahatlarmış.. marifetli kızımızın da linkinde bir sorun var açamadım.

    ReplyDelete

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin